VÅR! <3

Hola! Idag har det varit en heeelt vanlig söndag faktiskt. Inget speciellt har hänt Bara sllappat typ. Det enda man har gjort är att man har vart på gudstjänst, gjort matteläxan, inne på datorn och gått ut på en mini promenad. Inget mer har hänt xD Lite patetiskt asså. :P Men imon så ska jag träna på första gången på länge! :S Riktigt läskigt käns det som, på något sätt. Vi får väl se hur det går då. :P tyvärr så kan jag inte blogga imon så ni är medvetna om det. För att jag har en träning till kl halv 10. så jag kommer inte hinna. Men på tisdag hinner jag. :) JAg har också fått reda på att jag och mamma ska till stan på fredag eller torsdag så det kan nog bli lite shopping. <3 ÄLSKA SHOPPING! Åhh hoppas våren kommer igång snart! Just nu regnar det som bara den här.  :(  Jag vill ju ha vår nu!!! Tänk er vår solen och att knopparna som slår ut och så slipper man den tjocka vinter jackan! åhh :} Hoppas den kommer snart Pusshej <3 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0