Fantasi minus på titeln av detta inlägg.

Hej allihoppa! Jag har tänkt på en sak.Tänk vad skönt att ha ett bra jobb som man älskade och fick bra betalt för och att man fortfarande var ung och bor nära allt man behöver i en fin bostad. När man sen har betalat hyran och massor av räkningar så ser man sen en budget av det man har kvar till kläder, väskor, skor osv. Så himmla skönt! Då vet man lixom vad man har att röra sig med och att man inte kan snika till sig pengar på något annat sätt heller. Den tiden längtar jag till för då ska det shoppas för fullt! :}
 
Jag har också alltid drömmt om hur min gaderob ska se ut när jag har flyttat hemifrån. Så nu måste jag då dela med mig av mina ideér. :D Jag har då bestämt mig för en Walk-in gaderob som ska vara fullproppad av väskor, kläder och skor osv men övriga accessoarer. Sen är det ju bara att få ihop dom pengarna så att drömmen kan bli verklig. :P Men det löser sig säkert på ngt vis xD ...hoppas jag :S Jag har faktiskt en skiss på dröm gaderoben men den är väldigt rörig. xD
 
Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0