Shopping!

Eftersom jag inte har bloggat på länge. Måste jag ju visa vad jag har hittat för fynd medans jag inte har bloggat. :)


Ett par snygga pumps med träklack. Från scorett, (ord. 600kr) fast dom var på rea och fanns bara ett par kvar i strl. 36 och kostade bara 300kr :D  



Ett fint rosett diadem som jag fick av mamma i Helsingfors. Från stockmans, kommer inte ihåg priset tyvärr.<3


Ett par fin fina ljusa jeans tights. Från Ginatricot för endast 199kr. :)

 
Denna söta lilla väskan med små blommigt foder. Från Ginatricot för bara 79kr. <3

Jag har köpt lite mer som jag inte har orkat lägga upp nu på bloggen men b.l.a.  En kjol och ett par ljusa byxor. xD Inte ett så jätte lyckat köp insåg jag sen, för dom var mer blå än vad jag hade tänkt mig när jag kom hem. :P Aja det blir ett par hemma byxor :) 
 
  Detta är då en skiss på det jag måste hitta och köpa :D 

1. En skinnjacka ska jag nog köpa någongång.
2. En tunn vit tunika med knappar och ett vitt linne som jag spanat på, som finns på Ginatricot, för 129kr.
3. Ett par svarta jeans tights på Veromoda, för 220kr tror jag. x)
4. Ett fin långt halsband.
5. En axelbandsväska eller en fin handväska.

ha en bra kväll pusshej <33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0