Nu har jag klippt mig!

Hej! Idag mår jag lite bättre än igår faktiskt. Det känns riktigt skönt :) fast min hals har bara blivit mycket slemmigare och huvud värken är inte helt borta. Annars så har jag faktiskt inte gjort mycket mer än att vilat och varit hos frisören och klippt mig. :) Det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig , fast det var väldigt slitet så det var väl bara bra antar jag. Sen i sommar så ska jag spara till jätte långt hår och fixa slingor och kippa upp det ganska mycket och klippa snelugg.  :) det ska bli spännande, eftersom jag aldrig har slingat håret hos frisören. :D Aja resten av denna dagen så ska jag fortsätta med samma saker tror jag faktiskt. Alltså fixa bloggen, slappa, skriva av lite bild papper, följa med mamma till affären och titta på melodifestivalen och äta god mat. Jag måste även tillägga att jag gjorde en väldigt god pizza igår och gjorde en väldigt god smoothie idag. :}



 
Min lunch igår... SMASKENS! :D  


Min frukost i morse <3


FÖRE


EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0