Mobilen är tillbaka!

Hej! Idag har jag fått tillbaka min mobil! :D Så skönt asså! Jag har verkligen saknat den. :} <3 Jag har faktiskt glömmt att visa er ett par små söta örhängen som jag fyndade för någon dag sen. Dom kostade bara 29kr på Ur&Penn. :D Idag har det varit en helt okej dag för mig, men inte för Fanny. : / Vi hade spanska på Mariedal och småskitarna CPade med oss. Så jävla omogna kryp! Vill ni veta vad som hände så gå in på http://funnybunny.blogg.se/. Jag tycker faktiskt väldigt synd om henne. Tråkigt att andra småskitar ska förstöra. Hoppas att alla har haft en bättre dag än Fanny.

 
My phone is back! 

        
Örhängerna från Ur&Penn. 


Jag glömde berätta att jag har fixat mitt halsband, och det blev väl bra men jag vet inte hur mycket jag kommer använda det, för det ser ganska översmyckat ut när jag har på mig det. xD Ha det bäst Pusshej.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0