Jag vill träna snart!

Tjoo! Idag tycker jag det har varit en helt ok dag för min del. I skolan på idrotten så var vi ute och skulle bygga ett vindskydd. Alla hjälpte såklart till och det var inte alls tråkigt. ;P "Höhö" Sen så skulle vi använda ett stormkök, och göra varm Oboy. Vår eld slocknade hela tiden, så alla var klara när vi skulle blanda vår. xD SEn hade vi lite krig innan vi åkte hem, som sedan löste sig utan några brutna ben eller andra skador. :}  Jag har också varit på utvecklingssamtal. Det gick väl ganska bra. Kanske inte bäst men inte sämst heller ;D och dom sa ungefär som alltid. Direkt efter det så skulle jag kolla på min träning. Jag är fortfarande lite förskyld så jag får inte träna än! :O Men snart hoppas jag. Det var kul att kolla på träningen ch alla körde skit bra. :) Jag har faktiskt inte tränat på mer än 2 veckor! KATASTROF! :S Men jag får hålla ut. Sen efter det så kom jag hem och nu ska jag duscha! och kolla på Gossip girl season 2 episode 18! <3

Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0