Idag

Tjoo! Vi var typ lika lite folk idag i skolan som igår. :O Riktigt konstigt asså. Men Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt mer än typ varit hos jennifer lite och skulle bara egentligen lämmna hennes kläder. Men jag blev visst kvar där ett ganska bra tag. xD Jag lockade typ hennes hår som inte blev bra eftersom att alla lockarna bara åkte ut igen :( förlåt J :S men sen så ville Jennifer möblera om i sitt rum. Först visste vi inte om vi skulle hinna eftersom hon skulle till Natha och typ fika där så hade hon stått över träningen för det. xD Men sen visade det sig att hon inte skulle dit förän kl halv 7, så vi började flytta på alla möblerna. Resultatet blev faktiskt bra, tyckte jag, förutom att TV:n stod för långt ifrån ett TVuttag. Men det tror jag hon fixar. :) Sen så fick jag reda på at datorn är tillbaka så jag rusade till den och har nu börjat blogga lite och kollat lite så att allt är kvar. Jag har också skrivit av bildpapper som är sjukt jobbigt. -.- URK! Men jag tror att jag ska klippa mig imorgon också :D men bara toppa det för jag har bestämt mig för att låta håret växa ut till sommaren och bara toppa det :} Hppas det blir bra. Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0