Kelly & Birkin

Hej! Jag köpte en bok om väskor för ett tag sen och märkte ett fel faktiskt. I boken berättar författaren om alla sorter väskor som klassikerna, de olika designerna, lite om väskornas historia osv och så berättar hon om Hermés Kelly väskan, när det är en bild på Hermés Birkin! xD Jag var faktiskt tvungen att kolla på hemsidan och kolla om jag hade haft fel hela tiden på vilken som var vilken, men jag hade faktiskt sett rätt, författaren hade skrivit fel :S Faktiskt lite pinsamt måste jag erskänna. Att skriva en bok om alla väskor och ta fel på Kelly och Birkin väskan. ;P Aja jag tror hon är medveten om felet men jag var bara tvungen att ta upp det, nördig som jag är. xD


Hermés Birkin


Hermés Kelly

Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: JONNA

vilka snygga! : )

2009-03-21 @ 22:46:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

haha, men jag fattar inte. har inte författaren själv sett att dne gjort fel?

2009-03-22 @ 10:20:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0