Idag och Igår

Tjooo! Förlåt för den dåliga updateringen. Men Igår sov Fanny, Rebecca och Tamara över hemma hos mig efter vårat disco. Jag kan säga att det blev väldigt lytckat och vi fick in ca 9000 kr till vår klassresa! :O Fast det var lite växel som några hade stoppat ner och vi hade ju köpt godis och sånt så, inte mindre än 5000 kr har vi fått ihop på den kvällen i alla fall. :D Det var riktigt kul att hålla i disco och roligt att det var så många små knattar som kom. Dom var verkligen jättesöta. Det första discot var för dom små, och de senare discot var för de lite äldre. De äldre dansade typ ingenting! :O så vår klass fock gå upp och dansa istället. xD  Kanske inte så bra eftersom vi tog upp golvet väldigt mycket men vi försökte faktiskt att få dom små att dansa också, men ingen ville typ. Lite tråkigt faktiskt men men det var en kul kväll. :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vakna städa, duscha och vart nere på stan ett litet tag med Fanny och Rebecca. Jag hittade ett par snygga jeans tight som jag vill ha! INTE BRA ALICE! Jag måste verligen skärpa mig och tänka... " Behöver jag detta?" Något som jag inte tänker på så ofta känns det som. xD Jag har även sett någon som spelar riktigt bra piano på youtube! :O NI ser klippet här nere. <3 Jag kanske skriver mer senare idag. Pusshej <3



Kommentarer
Postat av: jessica

följa varandra via bloglovin? :)

2009-03-21 @ 16:36:20
Postat av: jessica

följa varandra via bloglovin? :)

2009-03-21 @ 16:36:37
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/
Postat av: Nathaly

Om du känner några singelkillar som är trötta på det livet tycker jag du ska tipsa om min blogg.



Kontaktannons ligger ute.



http://mikrofonkat.blogg.se

2009-03-21 @ 16:57:53
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0