Fredag!

Hej! Tyvärr så ar jag inte haft så mycket tid att lägga in saker på bloggen nu, eftersom att det har varit en del pluggande åt prov och sånt. Idag har jag i alla fall varit nere på stan och inte köpt något! :D Även om jag gjorde det för någon dag sen men ändå. :) Sen så var jag och "the bananas"  hos Cicci och kollade "Stik it" (gymnastik film) för att bli lite laddade inför tävlingen imon. Inte jag då eftersom jag inte kan vara med. :} Och sen har jag råkat göra en dum sak här hemma sen när jag kom hem. Jag hade glömt min fanta som jag la in i frysen för att den skulle bli lite kall innan jag åkte till Cicci, men glömde hemma, så när jag tog ut den ur frysen när jag kommit hem, så trodde jag typ att kolsyran också hade frusit lr vette f*n vad jag tänkte, xD men så öppnade jag flaskan och SPLASCH! över hela allrummet xD på väggar,golvet, pianot,lampan och taket och dörren. Haha Alice i ett nötskal säger jag bara. xD

Ja försökte också göra lite glass för någon dag sen och blandade ett bananglass recept med melonsorbetsglass recept och tog bort typ halva sakerna av ingridienserna och blandade i allt möjligt konstigt och när glassen var klar så smakade den typ mjöl eller nåt xD så himmla äcklig var den. Haha aja jag tycker den blev ganska fin i alla fall. :D

Jag gjorde också Focacca eller vad det nu heter. xP Men det blev jättegott. :) ...Kanske för att mamma var med. x)

  

Här är allt jag köpte för någondagsen. :)


Vit tunn sjal 49kr från On your mind.


Grå stickad kofta 130kr (Rea) från On your mind, svarta jeanstights med fickor 229kr från On your mind, tunnt långt pösigt linne 99kr från Ginatricot.(Rea) 

 
Liten svart söt kofta 99kr från MQ (Rea)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0