Dip, lockar och arbete.

Hej! :D Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Dåligt Alice! Men nu sitter jag här och äter morötter med en super god dip och håller jag på att Kolla igenom lite matte och försöker att komma på vad jag ska ha för en "vild" ide, till en uppgift vi har i skolan. Eftersom att min fantasi är väldigt dålig just nu, så är det väldigt svårt. Annars har jag bara lockat håret, som inte blev som jag hade tänkt mig men det blev lockar i ala fall, xD och försökt att fixa bloggen som har  krånglat rejält! jag blev verkligen arg på att inget funkade. Men sen fick jag till det. :D

          Sähär blev lockarna.

 Det blev också en håruppsätting utan några hår produkter eller hårnålar eller snoddar.

 Dip + morötter <3

 Hela alltet. 

Ha det bäst Pusshej<3 


Kommentarer
Postat av: Fanny

kanske håret blev lite stort XD

2009-03-26 @ 21:17:58
URL: http://funnybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0