Desperat! :O

Hej! Asså ni fattar inte hur desperat jag är av att ha en systemkamera! :S Jag kollade på www.modellbilder.se  Det var så fina bilder! Jag känner verkligen suget av en systemkamera! :O Det enda är ju att jag inte har pengar till en nu.    :( Det är bara att börja spara. :D Tänk så fina bilder man kan ta! :} Jag vill helst ha Canon EOS 450D... och jag ska få ihop till den! <3 ÄLSKA!




Titta en sån underbart fin bild! .. En sån fin måste jag med ta när jag skaffar systemkamera. <3

Idag har jag faktiskt tränat för första gången på mer än 3 veckor! :D jag trodde det skulle bli läskigt men det var det inte :D tills mitt knä pajade. -.- Jag var faktiskt mycket piggare än vanligt och var inte så negativ till allt som annars, så en förbättring där. ;D Även om det gick dåligt så var jag ändå glad på något sätt. xD Nu längtar jag till den 4 april och till på torsdag eller fredag! :} för då blir det shopping med mamma! JIPPEHY! :D Hoppas att eran dag har varit bra :D Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Henry

Du kan gå en gratis kurs i fotografering på Moderskeppet (http://moderskeppet.se/). Där lär man sig massor! Snygg blogg förrexten.

2009-03-24 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0