Dålig uppdatering

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har som sagt inte tid på måndagar när jag tränar eller gör något annat. Idag har vart en slapp dag i skolan. Men jag har varit sjukt trött! :O Jag sov bara 7 timmar och jag behöver minst 10 timmar för att vara pigg, dagen efter. Idag hade vi en grej som inte var så kul. Vi hade So redovisning typ. Jag visste inte om det så det var världens improvisation när jag och dom andra stod där uppe, och skulle redovisa det lilla vi hade om Sveriges 1600-tal. xD Men jag trodde att vi bara skulle vara klara med planchen, och sen göra redovisningen efterhand, plus att alla snackade om en tävling med den snyggaste planchen och röstningar och sånt så jag fattade ingenting. xD På något sätt har jag världens lust att skissa, så jag tror jag gör det efter mitt pluggande, och läsande. Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0