:D

Hej! Idag kollade jag igenom min väskgaderob och kollade om jag ville bli av med något. Men det blev jag inte! Jag har verkligen problem men att överge mina kläder, väskor, skor o.s.v. Jag måste lära mig att släppa taget om vissa saker.Då menar jag om alltmöjligt. xD Jag har ju inte många väskor om man jämför med folket som har mycket pengar, eller dom som shoppar varje dag. Men några har jag ju allt i min samling, och eftersom att jag är långt ifrån klar, med mitt väskshoppande så känner jag att det är ganska lungt för min del. :D

MIN VÄSKSAMLING

     

MINA SJALAR



VÄSKOR FRÅN ASOS



Så snygga väskor! :O

KLÄNNING FRÅN ASOS

 Vill verkligen ha denna klänningen! <3

Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0