Skolavslutning

Jaha då är det skolavslutning då. Det känns verkligen inte som om det är sommarlov sen. :S men det är det. Tyvärr blev det hellande spö-regn och 9 grader ute så det var väl inte så jättemysigt. :/ Men sedan åt jag på resturang med familjen och det var gott! :D Förlåt att jag inte heller har uppdaterat särskilt mycket på senaste tiden och pga det så har jag även tappat läsare. :( Hoppas ni hittar tilbaka nu när det är lov. :) Tråkigt nog så ska jag på komfa läger i 5 dagar från och med söndag denna veckan så å blir det ockå ganska tomt här igen. :(  Men ja får väl försöka blogga så mycket jag kan under de dagarna jag är hemma. ;) Hoppas at alla har det riktigt mysigt sen ikväll så skriver jag mer imon och kanske tom sen idag. :D Ha det bäst Pusshej <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0