PANIK!!!

Jag har fortfarande inte hittat något till skolavslutningen. HJÄÄÄÄÄLP!!! Jag och mamma skulle åkt ner till stan vid kl 3 så dp tänkte jag att jag och hon kunde tagit fika och spanat runt i alla affärerna lungt och gjort det hela till något mysigt, men då kommer hon klockan halv 5 för att det var en stor bilkö någonstans så när hon kommer hem blir jag sur som ett bi för att jag inser att det inte skulle bli så mysigt som jag hade tänkt det, och surar typ en stund, men sen nör juag kom in i några affärer så lungnade jag ner mig lite. Efter ett tag så började jag känna lite panik och när jag ser klockan. blir mitt humör värre än värst. Dagen slutatde med en jättearg Alice som egentligen skulle tränat med sötnosen Fanny efter stan, men som sedan blev inställt pga vissa orsaker. Så imon blir det en panik dag för min del. Efterskolan ska jag träna med Fannny och sedan ska jag till stan en SNABBIS  och fixa lite kläder som jag nu har kommit på att jag ska ha. och sedan till Jeanna och fixa hennes naglar med Fanny. :S HJÄLP Vilken panik dag. :O !


Vitt spets linne med en volangkjol i jeans, det svarta sandaletterna, armband i massor och pärlörhängen.

Kan man ha detta till skolavslutningen) :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0