Lycklig!

Hejsan allihoppa! Jag har nyss varit med och köpt min konfa present av mamma och pappa idag! Jag fick betala lite själv, men det är helt okej för mig. ;) Min syster konfirmerades inte så därför tyckte inte mina föräldrar att det var rättvist att jag skulle få en dyr present så jag fick välja om jag ville ha en lite dyrare ****** och lägga till lite själv, eller välja en billigare, så jag valde att lägga till lite själv. :) Innan idag köpte jag även mina älskade shorts! :D <3<3<3 LOVE! men dom fanns inte i min strl så jag tog en strl större och när jag kom hem och testade dom ett tag så kännde jag ändå inte att dom satt så fint så att de var värda pengarna.  Eftersom jag e typ heeelt pank så känner jag att jag köper hellre ett par som sitter snyggt. Så imon ska dom tbx :'(  *snyft* Men jag är världens lyckligaste människa nu ändå :D<3 Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

I know what it is ? (a)<3

2009-07-02 @ 09:57:29
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0