Hemma igen! :D

Hallå alla läsare! :D Nu är jag hemma igen från konfa lägret. Det var riktigt kul tyckte jag, fast vi åt så jävla mycket mat och godis! xD haha, men det var det värt. Nu när jag kommit hem ska det bli rejäl ändring på det! Strängare med ätandet förutom imon eftersom att det är midsommarafton då. :) Jag är inte riktigt säker på vad planerna blir inför kvällen men jag får hoppas på det bästa. Annars så var det riktigt skoj och jag lärde känna några lite bättre än innan och jag har lärt mig lite mer om gud osv. Tro det eller ej men jag har faktiskt tyckt att lektionerna varit intressanta, så det var lite udda av mig, även om jag typ halvsov för jag var så trött men jag lhyssnade ändå. :) Det jag kan säga är att jag verkligen skulle ångrat mig om jag inte tog konf... Så alla som funderar över detta så kan jag verkligen rekomendera detta. :) Nu är det bara två veckors lektioner kvar. :) Ha det bäst Pusshej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0