Så där jah!

Nu är jag konfirmerad! Det har varit en kul tid och något jag aldrig kommer att glömma :D Jag har vait dålig på att uppdatera men jag har inte haft ork till det så tyvärr. Men snart ska jag på läger som jag inte vill åka till, för jag gillar inte gymnastiken längre och för att jag har jätteont i halsen osv. visserligen så behöver egentligen gå ut och röra på mig men det tycker jag man kan göra på ett sätt som man själv tycker är roligt. Aja slutpratat om det. Jag fick lite presenter som jag är jätteglad för. bla. En systemkamera Nikon D60 kamerahus med ett Nikon DX 18-105mm objektiv till, en berlock till mitt Thomas sabo halsband, ett annat jättefint halsband, ett par super söta örhängen, blommor och pengar. :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0