Igår och Idag

Igår åt jag sushi så alla vet. xD Jag skulle betälla från den nya sushibaren i saluhallen, men jag visste inte vad alla sorter hette så jag fick bara peka på det som såg gott ut. xD  hahah kände ig hel korkad som bara stod där och pekade lite här och var hihi. Det var gott! :) Idag har jag varit i kungsbacka med mamma och strosat runt bland några affärer i kungsmässan och på freeport. Jag skulle egentligen bara åka dit för att få lite inspiration men det blev såklart lite shopping. ;) Inte mycket men något i alla fall. Men jag fick se en as snygg plånbok från marc by marc jacobs som kostade 1499 kr. Det är dyrt för mig för en skinn plånbok som är ca 1dm2. Så den blev det inte. Men en annan som också var jättesöt fast för 799 kr PLUS REA! :D så det blev den istället för halva priset! :) Jag såg äben en as snygg bikini från Chloé AS SNYGG fast den var också lite dyr nu när jag inte är i behov av en. Men den var ap snygg!!! Mina nya favorit affärer nu är RAGLADY by Tara och TARA. På freeport så hittade jag också världens sötaste velour tröja som jag älskade från Filippa K för bara 300 kr!!! :O men fanns bara i XS som var aldeles för kort! -.- TYPISKT. Men annars har jag haft en toppen dag. :) Oj detta blev ett långt onödigt inlägg men ibland är det skönt att prata av sig i bloggen. ;D 

SUSHI


Ny shoppat






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0