Ångerst!

Sheat asså! Jag måste träna snart!!! :O Jag får fan ångerst! Men det jobbiga är att jag inte kan för det är typ fortfarande slem i halsen så då går det inte så bra med andningen när man ska jogga, men men... Jag ska iaf börja dans till hösten. :D För min del blir det nog Hiphop/street på ABF och Atletica och sen kanske balett. Likson från att ha tränat gymnastik 3 gånger i veckan, ca 8 timmar och gym lite då och då plus dans eller simning till, så vill man ju ändå träna lite mer än 1 gång i veckan med dans isf. Så nu ska jag satsa hårt asså! :D höhö om jag klarar av det fortfarande xD för jag kan säga att det var ett tag sedan jag tränade så mycket. xD  Men jag kan skylla p¨å att jag har skadat mig en del detrta året och varit förkyld en del så det har inte arit lätt asså. "/ aja Ha det bäst Pusshej <3 

 
bild från step up 2 the streets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0