Allt blir ibland inte som man planerat

Nu missade jag lägret för att jag har blivit snorig och förkyld. GREAT! ....-.- Det som skulle blivit min sista tid som gymnast och jag som faksiskt tyckte att det skulle bli iaf LITE kul. Men men nu sitter jag här hemma och tar det lite lungt. SNart ska jag köpa lite sushi och slappa ännu mer. xD Jag måste bli frisk!!! :O Men annars har inte jag gjort så mycket mer kan jag säga. :P Hoppas ni har det bättre än mig iaf :)  Ha det bäst Pusshej <3



Jo nu kom jag på en till sak! :D Jag fick lite försenade konfapresenter av några från mammas "sida" Jag fick en stor häftig bok där jag kan få en hel del inspiration ifrån och 1000 kr till som går till London kassan. ;D Jag är inte så fattig längre.. JIPPEY!!! så nu har jag 2000 kr till London iställt för 1000. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0