Idag.

Hej! jag har då inte kunnat skriva så mycket eftersom att datorn har varit på lagning och denna datorn har cpat lite så att jag har inte orkat att blogga innan. Men nu gör jag det. :) Idag har jag varit och tränat och hade så j*vla ont i magen! Jag har verkligen haft ont i huvudet osv innan, så jag och mamma fick åka till sjukhuset och först ta ett blodprov och sedan prata lite med en läkare. Han sa att han trodde det var körtellfeber och kanske några andra saker. Sen tog jag ett till blodprov i armen och sen fick jag åka hem och vänta på provsvaren. Men dom ringde inte så mamma fick åka tillbaks och kolla vad det var. När hon kom hem sa hon att det var typ något liknande och att jag inte får träna :( aja nu slut snackat om det.:)

Jag har funderat på vad jag ska ha för vårjacka detta året :/ ska man satsa på en fin skinnjacka eller en fin lite längre tygjacka? Valet är svårt xD..haha. aja får väl se vad jag hittar:D om någon har sett en snygg jacka så säg gärna till ;D

Men  jag har faktiskt hittat en jacka jag gillade från Monki. tyvärr så kan jag inte visa bild på den nu eftersom datorn laggar -.- och en skinnjacka på H&M men den hittade jag inte på nätet :/ aja får se hur det blir xD plus att jag har hittat två fina kjolar jag vill ha. Dom kommer från Monki och ginatricot så ni kanske redan har sett dom. :D Jag kan visa bilderna när jag fått tillbaka datorn iaf.  :D Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0