Sista dagen innan skolan börjar igen -.-'

Fy! detta lovet har gått för snabbt. :O seriöst! åk 8 och 9 borde få 4 veckor sportlov tycker jag. :/ Jag orkar verkligen inte med  skolan. Aja får väl längta till nästa lov bara. :) Annars idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Jag har varit på gudstjänsten, städat mitt rum, kollat bilddagböcker, städat lite till och inte så mycket mer. En ganska tråkig avslutning på lovet xD och jag börja känna mig mer förskyld och har fortfarande huvudvärk och magont. Ganska trist efetrsom jag ska tävla med gymnastiken den 7 mars och eftersom att jag är ganska oförberedd så e det ju inte så bar att jag blir förskyld.. :S. Inte bra :/ men jag får kämpa på. :)  ha det bäst pusshej<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0