Våren Blir ljus detta året :}

I vinter är jag nästan besviken på mig att jag varit så tråkig med mina kläder så det måste bli en ändring på det. :D Jag har faktiskt jätte många ideér till vad jag vill och ska köpa Denna våren. :D Det ska det bli mer pastellfärgade kläder. Ganska gulliga men ändå stilrena. Outfitsen får bli lite roligare, alltså mer smyckade, ochJag ska bara köpa det jag verkligen gillar. :D Jag har en lista på vad jag ska försköka hitta faktiskt.:) Kanske inte kan köpa allt men leta efter det i alla fall xD. 

 
1. Ljusa tighta jeans, förmodligen på ginatricot
2. Hög kjol.
3. Svarta pumps.
4. Svarta och Vita tygskor.
5. Axelbandsväska som också är sadelväska.
6. Kofta.
7. Champange färgad Jacka på MQ som jag spanat in.
8. Fin sjal.
9. Läppstift (MAC / Make up store)
10. tränings kläder: Sport top, långa löpar tights, hotpants, gråa mjukisbyxor, svarta löparshorts på H&M.
11. randig stickad tröja.
12. skinn jacka.
13. Rosetthårband. 

Jag har även lite skisser på det jag hade tänkt mig :D

  

Jag har ockå varit på stan idag. Så alla vet, som läser detta och bor i Varberg, så kom alla vårskor till affärerna idag. Jippey! :D Jag har sett så mycket snygga tygskor från Fred Perry, Vagabond och Björn Borg så något av dom ska jag nog köpa. :D Det som det flesta nog har sett så ser de populäraste vår skorna ut ungefär som förra säsongens. Fast högre klackar och tunnare remmar. Det blir också populärt med  ljusa jeans och t-shirtar med stora tryck. ;D

 Scorett för endast 650 kr.  Diesel EUR 195,00
 
 Diesel EUR 105.00  Diesel EUR 3.00



Tror inte att jag missade något annars så missade jag det bara. xD Till sommaren har jag också väldigt mycket jag måste hitta men det kan jag skriva senare. pusshej ha en bra dag <3


Kommentarer
Postat av: rebecca (:

Ofta att du köper dom skorna xD<3 SJUKT SNYGGA!!

2009-02-11 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0