Stolt!

Har varit och sprungit innan idag! Känner mig jätte stolt! Och jusst nu är jag p världens gladaste humör! Vet inte vart det kom ifrån kanske smittade Fanny av sig innan när hon var här. Nu är det bara att hoppas på att det håller i sig tills imorgon! ;)<3 Jaja nu har jag och Fanny fått våra efterlängtade ringar och det från H&M. Min sjal var väldigt fin men tyvärr var ögonskuggsborsten lite stor. Även om det är bra at ha den till att sätta på basskuggan med, men får nog införskaffa mig en mindre också. :D





Prios denna veckan:

Måndag: Dansa - läsa SO.
Tisdag: Stan för att kika på halsband och leggins - Läsa SO.
Onsdag: Planera Helgen.
Torsdag: Gå igenom matte med Fanny.
Fredag: FYLLER ÅR!!! :D Handla mat med mami till kvällen - Ha kul med Fanny och Rebecca.
Lördag: Fortsätta ha kul med Fanny och Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0