Avklarat!

Sådär! Nu är SO provet avklarat! :D nu är det bara matte kvar denna veckan och det ska bli super skönt. :) Tyvärr har det varit väldigt dålig uppdatering men det har berott mest på att jag har pluggat den tiden och inte haft något speciellt att blogga om. Inte för att jag har det nu men kände att det var dags. x) Hmm.. jo juste jag ska försöka att lägga in en "dagens outfit" snart men det kan dröja som ni märker. :P Annars rullar livet på och jag har snart läst ut "Breaking dawn"! Hemskt! Ett kapitel kvar innan historien tar slut och bara tanken gör mig ledsen... Men men ska läsa den på engelska sen Höhö! ^^ Oj detta blev ett onödigt inlägg.. Ha det bäst Pusshej<3


Vems korvfingrar? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0