Vill ha!

När jag var i Göteborg, så var jag inne på Raglady by tara! :D ÄLSKAR DEN AFFÄREN! <3<3<3 Där såg jag en underbar liten prickig väska! åhh jag kan inte sluta tänka på den! :( Den var såå söt och det fanns världens sötaste skor som matchade den! Synd att det lilla underverket kosta 649 kr :( om jag hade pengar, som jag inte skulle använda till något speciellt så skulle det vara totally worth it! (stavning?) Men jag vill verkigen ha en systemkamera först så... Men jag vill verkligen ha den och dom söta skorna! (som jag inte vet hur mycket dom kostade.) Men jag såg också en Hyper snygg Botkier Bianca väska! :O as läcker. ;D Har tyvärr inte bild på just den, men bianca medium satchel. :D Vill såklart ha denna med, men jag kanske får vänta tills jag får ett jobbförst så jag har råd att betala den, och fortfarande ha pengar kvar. xD




Den kostar ungefär 6000 kr :S

Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0